12 Şubat 2013 Salı

Dubai Hurması Yayında :)



Evet Dubai Notları olarak başladığım blogumu bugün itibariyle Dubai Hurmasına çevirdim. Dubai'de tanıştığım "DubaideYaz" blog sahibi arkadaşımın bunda çok büyük etkisi oldu diyebilirim. İstanbul'da olmayan vaktim şimdilik burda olduğu için de daha çok uğraşabildim. İşim gereği zamanında Facebook fan page yarattım, hatta arkadaşını getir hediye kazan kurgusuyla sayfa üye sayısı 150'lerden 4000'lere kısa sürede çıkarmıştık. Tabi burada ajanslarla çalışmak ve firma için birşeyler yapmanın etkisi büyük. Tüm gün vaktini işte geçirirken tabiki iş için faydalı birşeyler peşinde koşuıyorsun. Tuhaftır ki insan aynı zamanı kendi için harcamıyor. Kişisel blog boş zaman doldurma gibi bir hobi klasmanında. Halbuki bunların hepsi online birer günlük, artık saklamaya da gerek yok, herkese açık :)

Ben kişisel hayatımda blogları çok kullanan biriyim, bir yeri ziyaret edeceksem o bölgenin resmi sitelerinden çok blog yorumlarına önem veririm, çünkü insanların kişisel yazdıkları benim için daha önemli, paylaşılanların hepsi gerçekten kişisel deneyimler.

Bu nedenle bu blogu daha aktif kullanıp sizlerle Dubai hakkında pek çok şey paylaşmayı hedefliyorum :)

Neden Dubai Hurması?



Hurma sanırım Arap yarımadasıyla bütünleşmiş bir meyve. Buraya geldiğimde keşfettiğim ve çok sevdiğim bir tat ise "Chocolate Dates" yani çikolatalı hurmalar; özellikle içinde badem olanlar favorim. Şimdiye kadar bunu en kaliteli yapan yer Cafe Bateel. Her gün Cafe Bateel biraz tuzlu olacağından günlük hayatta hemen hemen tüm marketlerde satılan Arabian Delights ChocoDates de güzeldir :)



Dubai Hurması Facebook'ta!
Dubai Hurmasını Facebook'tan da Takip Edin! Sağ tarafta yer alan kutucuktan like edip takip etmeye başlayabilirsiniz :)




4 yorum:

  1. cafe bateel ilk avrupa şubesini Londra ya açtı biliyor muydunnnn :) geçen gün uğradım artık geldiğimizde hakikisinde otururz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bilmiyordum, gelin gelin yeriz hurmaları :)

      Sil
  2. Blogunuza ba-yıl-dım!
    Her yazınızı tek tek okuyorum. Haziranda balayı için Dubaiye geleceğiz ama çok mantıklı bi seçim olmamış araştırdığım kadarıyla:( O sıcakta ancak avm lerde dolanabilcez sanırım.
    Dönerken eşe dosta hurma getirmeyi düşünüyorum. Çikolatalı hurmalardan olsun o zamaaan:)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuza ba-yıl-dım!
    Her yazınızı tek tek okuyorum. Haziranda balayı için Dubaiye geleceğiz ama çok mantıklı bi seçim olmamış araştırdığım kadarıyla:( O sıcakta ancak avm lerde dolanabilcez sanırım.
    Dönerken eşe dosta hurma getirmeyi düşünüyorum. Çikolatalı hurmalardan olsun o zamaaan:)

    YanıtlaSil