8 Mayıs 2013 Çarşamba

Dubai'de Ev Kiralamak

Sanırım buraya geleceklerin başta en merak ettiği konu bu: Dubai'de nerelerde ev bakmalıyım, fiyatlar nedir?

Bununla ilgili geçenlerde The National'da çıkan bir haberde çok güzel karşılaştırma yapılmıştı, direk bunu paylaşıyorum. Bunlar 2012 fiyatları, 2013'te biraz daha yükselme oldu, enflasyon bir tek kiralarda oluyor burada. Kiralar bütçede en yüksek kalem!


Buradaki rakamlar yıllık, Dubai'de kiralar yıllık ödeniyor. Yıllık ödeyeceğiniz tutarı, 2, 3 veya 4 çekte ödeme pazarlığı yapabilirsiniz ancak.

Buradaki yerlerden şu güzeldir şu kötüdür gibi yorumlar yapmak istemiyorum çünkü bu tamamen kişisel bir tercih. İşe yakın bir bölge seçmek daha önemli olabilir ya da çocukların okuluna yakın olmak önemli olabilir veya sizin için tek önemli şey suya veya denize yakın olmak olabilir. Bu tamamen kişisel bir tercih. Bu nedenle bu bölgelerde nasıl yerlerle karşılaşacağınızı resimlerle gösteren çok güzel bir link var, burdan da bakmanızı tavsiye ederim: Dubai'de hangi bölgeleri ne kadara kiralayabilirim? ( Resimli )

Ev bulmak için daha önce de yazmıştım en güzel yol bence "dubizzle.com"dan her gün bakmak. Umarım bu yazdıklarım evinizi bulmanızda yardımcı olur ya da en azından bölgelere göre size fikir verir.



1 yorum:

  1. Ben mi göremedim yoksa fiyatlandırmalar yok mu bilgiler için teşekkürler
    Dubai'de eğitim

    YanıtlaSil