15 Nisan 2013 Pazartesi

Bir Hamburger Klasiği: Burger Fuel

Konular yemekten başlayınca ard arda geliyor... Yemekte bile yemek konuşan bir millet olarak bugün yazıyı burada en çok sevdiğim hamburgerciye ayırdım: Burger Fuel!

Burger Fuel Yeni Zelanda markası, Yeni Zelanda'dan sonra ilk açıldığı yer Dubai. Daha sonra da Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan'da büyümeye devam etmiş.


Dünyanın her yerinde konsepti aynı, hatta Dubai'de çalışanlar bile Yeni Zelanda veya Avusturalya'dan gelme.

Hamburgerindeki fark nedir derseniz: soslu hamburger sevenler için müthiş bir tat diyebilirim. Ben Hamburgerminilerini tercih ediyorum daha ufak yemek istediğim için. Ekmeği müthiş, içindeki her malzemenin organik ve taze olmasına dikkat ediyor (pörsümüş bir salata görmüyorsunuz) ve soslar harika!

Siparişinizi verdikten sonra servis şu şekilde oluyor, herşey paketlerin içinde:


Bu sunumun bir ayrıntısı var yeniler için: Doofer
Doofer ne derseniz bunun için bir video bile yapmış marka: http://www.burgerfuel.com/doofer/
Doofer hamburger yemenizi kolaylaştıran sosların akmasını engelleyen bir icat :)
Doofer ilk hali

Dooferı iki taraftan birleştirdikten sonraki kullanımı


2 yorum:

  1. Sizin blog yazılarınızla haftasonu yapacağımız geziyi planladık. Teşekkür etmek istedim. En iyi ve derli toplu yazıları burada bulduk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim böyle düşünmenize, keyifli okumalar :)

      Sil