17 Nisan 2013 Çarşamba

Tam bir İtalyan: 800Pizza

İtalya'da bayağı şehir gezdim: Roma, Floransa, Venedik, Milano, Verona, Rimini, Val Gardena.. Hepsinde ortak kanım İtalya'nın en keyifli anı akşam olup bir Pizzeria'ya oturup şarabını ve pizzanı sipariş etmekti. Bu kadar hamurlu bir menu olup bu kadar mideye oturmayan yemeği ancak İtalyanlar başarıyor sanırım. Pizza hamurlarını neredeyse lahmacun hamuru gibi tutup malzemede abartıya kaçmamaları ve basit malzemeler koymaları, çok da malzemeleri karıştırmamaları sanırım bunun sırrı. Ünlü tatlıları Tiramisu bile oldukça hafif gerçek bir İtalyan restaurantında, çünkü Türkiye'de yapılanların aksine gerçek bir italyanda bu tatlıda oldukça az pandispanyalı kısım olup tatlının çoğunu bizde labne olarak kullanılan Mascarpone peyniri oluşturur. 



İşte tüm bu keyiflerimi Dubai'de de bir İtalyan restaurantı olan 800Pizza'da buldum. 800Pizza şu an Marina Walk, Al Barsha, Motorcity, Downtown, Ibn Batuta Mall olmak üzere 5 şubeden oluşuyor. Ben Marina Walk'tekini denedim. Marinanın hemen kıyısında yer alan masalarında pötikare masa örtüleri ve loş ışıklarıyla oldukça İtalyan bir hava yaratıyorlar. Biz ortaya bir büyük pizza ve domates-mozarella salatalarından sipariş ettik. Servis çok hızlıydı ve tat müthişti, Roma'da bir pizzeriada oturuyor gibiydim. Üstüne de tabi Tiramisu siparişimizi verdik. Arasındaki pandispanya oranı biraz normale göre fazla olsa da tadı çok güzeldi. 



Dubai'de Roma pizzeriasında gibi hissetmek isterseniz 800Pizza'yı kesinlikle denemenizi tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder